Skip to content

20.06.2014

4

Доплачуємо за свіжість!

Принаймі так вважають продавці магазину “Струмок”. Вчора перед тим як поїхати в Рівне, вирішив купити снікерс. Зайшов в магазин “Струмок”, подивився на товар у вітринах, знайшов снікерс. Ціна пише 4 грн, я попросив дати мені один. Наступний діалог:

Я, продавець(П)

Я: Дайте мені будь ласка 1 снікерс.

П: Ось, тримай

Я: Скільки з мене? 4 гривні?

П: Ні, 4,50. (На ці 50 копійок я не зважав, подумав може не встигли ще ціну змінити на вітринах)

Я: Добре, дякую.

Дивлюся термін придатності, а там чудові цифри, аж до 2013 року.

Я: Вибачаюсь, але тут вже закінчився термін придатності!

П: Я знаю

Я: Дайте мені будь ласка свіжий.

П: Свіжий 5 грн, прострочений 4,50

Я: А чому ви про це раніше не сказали?

П: Я зараз тобі кажу!

Я: Тоді дайте свіжий за 5

П: А свіжого не має

Я: Тоді на все добре.

З цього логічний висновок, що дешевше не означає краще, особливо в таких магазин, як “Струмок”. 

4 Comments Post a comment
  1. Бакалавр
    Чер 20 2014

    Треба було купонами або карбованцями розраховуватися за такий товар, було б раціонально правильним.

    Відповіcти
  2. Здолбунівсіті
    Чер 20 2014

    Треба було взяти чек, звернутись у відділ торгівлі Здолбунівської РДА і написати скаргу туди і в комітет по захисту прав споживачів. І тоді б струмочок зїв би своїх снікерсів на 170-1700 грн

    Відповіcти

Поділись своїми думками! Залиш коментар!

(required)
(required)

Примітка: Коди HTML дозволено. Ваша е-мейл адреса цілком конфідеційна

Підпишись на коментарі